loading...

ساخت ریموت ماشین

در چه مواقعی باید برای تعمیر ریموت خودرو و یا تعمیر سوئیچ اتومبیل به تعمیرکاران مربوطه مراجعه کنیم؟ شاید یک روز برایتان پیش بیاید که میخواهید از ریموت ضد سرقت اتومبیل خود استفاده کنید اما هر چقد که

رامین گلوی بازدید : 2081 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (1)

در چه مواقعی باید برای تعمیر ریموت خودرو و یا تعمیر سوئیچ اتومبیل به تعمیرکاران مربوطه مراجعه کنیم؟

تعمیر ریموت خودرو

شاید یک روز برایتان پیش بیاید که میخواهید از ریموت ضد سرقت اتومبیل خود استفاده کنید اما هر چقد که دکمه آن را فشار می‌دهید کار نمی‌کند و بدون آن نیز نمی‌‌توانید ماشین خود را جا به جا کنید. پس باید سریعا ریموت را تعمیر کنید تا دوباره فعال شود.

سوئیچ ماشین شما نیز ممکن است بعد از مدتی دندانه‌ها آن ساییده شود و در صورت دیگر نمی‌شود درب خودرو شما را باز کنند و اگر چند بار با سوئیچ اتومبیل تلاش کردید اما نتوانستید آن را باز کنید بهتر ایت که دیگر ادامه ندهید و قبل از اینکه کلید در قفل بشکند اقدام به تعمیر سوئیچ خودرو خود کنید.


موارد زیادی می‌تواند دلیل خرابی و از کار افتادگی ریموت و سوئیچ اتومبیل باشد؛ اگر هر کدام از اینها برای شما کارکرد اولیه را نداشت عمکرد آن کند شده بود یا کلا از کار افتاده بود باید قبل از این که در شریط اضطراری با این مشکل مواجهه شوید با یک مرکز معتبر در زمینه تعمیر ریموت خودرو و تعمیر سوئیچ خود مراجعه کنید.

ساخت سوئیچ خودرو در تهران دارای نیروی متخصص و با تجربه در این زمینه می‌باشد؛ که قادر به تعمیر ریموت و سوئیچ شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت می‌باشد. در ایران ریموت تمام تجهیزات پیشرفته برای تعمیر و ساخت این لوازم تهیه شده تا به صورت کاملا تخصصی مشکلات شما را در مورد سوئیچ و ریموت حل کنند.

 

تعمیر ریموت ماشین

علل کار نکردن ریموت ماشین

ریموت اتومبیل ممکن است به دلایل مختلفی از کار افتاده باشد و دیگر برای شما کارایی نداشته باشد پس به دنبال مشکلی که برای ریموتتان پیش آمده هستید تا آن را تعمیر و دوباره فعال کنید؛ ما در اینجا به برخی از علت‌های کار نکردن ریموت اشاره می‌کنیم. 

شاید در نگاه اول تصور کنید که خود به تنهایی می‌توانید آن‌ها را تعمیر کرده و نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر ریموت نمی‌باشد اما این امکان وجود دارد که شما نتوانید علت اصلی را پیدا کنید و همچنین به دلیل نداشتن دستگاه‌های تخصصی از عهده آن برنیاید. پس این را بدانید که این مشکلات نیاز دارند که تخصصی حل شوند. 

 از مشکلات رایجی که معمولا برای ریموت ضد سرقت پیش میاید می‌توان به مشکلات نرم افزاری، تمام شدن باتری ریموت دزدگیر و کار نکردن دکمه‌های ریموت ضد سرقت و غیره اشاره کرد در ادامه هر کدام از این علت‌های کار نکردن کلید کدار را برای شما بیشتر توضیح می‌دهیم.

چگونه مطمئن شویم ریموت ماشین ایراد دارد؟

ماشین ممکن است به دلایل مختلفی روشن و یا درب آن باز نشود؛ در چنین شرایطی ابتدا باید مطمئن شوید که ریموت مشکل دارد و مشکل از خود اتومبیل نمی‌باشد؛ زیرا در این صورت برخی از مشکلات را می‌توان بدون مراجعه کردن به متخصص آن را حل کرد اما  مراجعه به متخصص همیشه به نفع شماست به این دلیل که شاید شما تشخیص اشتباهی داده باشید.

وقتی که ریموت نتوانست عمل کند پس برای این که مطمئن شوید که مشکل از ماشین است یا از ریموت آن بهتر است اگر ریموت دومی دارید از آن برای باز کردن یا روشن کردن اتومبیل خود استفاده کنید؛ در صورتی که ریموت دوم هم نتوانست عمل کند پس مشکل از خودرو می‌باشد؛ اما اگر ریموت زاپاس کار کرد پس مشکل از ریموت اولی یا اصلی بوده که نیاز به تعمیر دارد.

در بسیاری از مواقع شما تصور می‌کنید که یک قسمت یا قطعه‌ای ایراد پیدا کرده و خود شروع به تعمیر آن می‌کنید و بعد از گذشت مدت زمان زیادی می‌بینید که با تعویض یا تعمیر آن قطعه همچنان ریموت کار نمی‌کند؛ پس شما هم وقت خود را هدر داده‌اید و هم ممکن است دستکاری شما باعث شده که چند قطعات دیگر ریموت را خراب کنید.

در صورتی که ریموت شما عمل نکرد نباید استرس و نگرانی به خود راه دهید زیرا به راحتی می‌توان با تماس به یک متخصص سریع آن را تعمیر کرده و خیال خودتان را راحت کنید. ایران ریموت تمام خدمات مربوت به تعمیر ریموت ضدسرقت؛ تعمیر ریموت ماشین‌ های لوکس نظیر بنز، بی ام و، مازراتی، هیوندای و غیره ارائه می‌دهد.

عمل نکردن دکمه‌های ریموت ضد سرقت

زمانی که دکمه‌های ریموت را برای باز کردن اتومبیل فشار می‌دهید ممکن است احساس کنید که دکمه‌ها سفت شده‌اند و نیاز دارد که بیشتر آن‌ها را فشار دهید و در کل حس میکنید عملکرد دکمه‌ها مانند قبل نیست پس احتمال می‌دهید که دچار مشکلی شده‌ه‌اند.

گاهی شمااگر مقداری دانش فنی داشته باشید میتوانید قسمت خارجی ریموت دزدگیر ماشین را باز کرده که قسمت الکتریکی آن برای شما قابل مشاهد می‌شود. توجه کنید که دکمه‌ها حتما باید روی قسمت فلزی قرار بگیرند تا کار کرد درستی داشته باشند.

گاهی ممکن است دکمه‌ها جا به جا شوند یعنی در جای اصلی خود نباشند و یا مقداری کج شده باشند که در صورت تنظیم نبودن آن‌ها کارایی مناسب نیز نخواهد داشت پس باید آنها را به جای اصلی خود گذاشت تا دوباره به درستی کار کنند.

تعمیر باتری ریموت دزدگیر

از دیگر مشکلاتی که برای ریموت یا هر وسیله الکتریکی دیگری ممکن است پیش بیاید این می‌باشد که باتری آن تمام شود در این صورت با تعویض باتری می‌توانید آن را دوباره فعال کنید. در مورد ریموت دزدگیر خودرو با باز کردن قسمت خارجی آن می‌توانید باتری‌های قدیمی را دربیاورید و باتری جدیدی درون آن قرار دهید.

توجه کنید که حتما باتری‌های جدید را به شکل درستی در جای خود قرار دهید زیرا اشتباه قرار دادن آنها باعث کار نکردن ریموت می‌شود. باتری درون ریموت CR2030 و CR2025 می‌باشد پس هنگام خریدن باتری دقت کنید که حتما مشابه باتری‌های گفته شده را خریداری کنید.

بعد از این که مطمئن شدید دقیق باتری مناسب را خریداری کرده‌اید. البته بسیاری از شرکت‌ها این اطلاعات را در قالب دفترچه‌های راهنما به هنگام فروش ریموت به مشتری ارائه می‌دهند یا این که در وبسایت خود تمام توضیحات مربوط به انواع تعمیرات ریموت و نوع باتری آن به کاربران خود عرضه کرده‌اند.

اگر شما قصد دارید خودتان باتری ریموت را تعویض کنید علاوه‌بر توجه به موارد گفته شده در بالا حتما هنگام باز کردن قسمت خارجی آن سعی کنید که آن را درست جا بزنید یا با فشار زیاد آن را نشکند به این دلیل که شکستن آن هزینه اضافه دیگری را برای شما خواهد داشت.

زمانی که برنامه‌ریزی ریموت ضد سرقت دچار مشکل شد چه باید کرد؟

حافظه ریموت گاهی دچار اختلال شده یا کلا اطلاعات آن پاک می‌شود که برخی علت این مشکل را باتری خراب اعلام کرده‌اند. برای رفع این مسئله نیز می‌توانید وارد ماشین خود شوید و با قراردادن ریموت در کلید ماشین دوباره از نو برنامه ریزی کنید.

در این روش برای تعمیر ریموت نباید اتومبیل را روشن کنید؛ وقتی کلید درون ماشین می‌گذارید کمی آن را به عقب برگردانید به گونه‌ای که بین دو وضعیت قرار بگیرد که در همین حین صدای از خودرو خود می‌شنوید که این صدا نشان می‌دهد ریموت شما دارد دوباره برنامه‌ریزی می‌شود.

پس شما باید دکمه ریموت را فشار دهید تا این برنامه‌ریزی تایید شوند؛ پس از این که آن را تایید کردید باید یک صدای دیگر از اتومبیل شما شنیده شود؛ بعد از این می‌توانید از خودرو خارج شده و درب‌های آن را ببندید بعد از گذشت 20 ثانیه ریموت را امتحان کنید اگر به خوبی عمل کرد به این معنی است که مشکل آن کاملا حل شده است.

ایراد داشتن فیوز ریموت خودرو

گاهی فیوز که در قسمت کنترل مدار یا ماژول سیستم ورودی قرار دارد متورم می‌شود؛ اما شما چگونه می‌توانید این مشکل را تشخیص دهید؟ با مراجعه به دفترچه راهنما قسمتی که فیوز تعبیه شده را پیدا کنید و آن را امتحان کرده که فعال است یانه برای این کار نیز با نگاه کردن نمی‌توانید تشخیص دهید پس حتما باید با استفاده از مولتی متر آن را بررسی کنید یا این که از تست نور برای مطمئن شدن از سلامت فیوز بهره بگیرید.

کار نکردن ریموت به علت خرابی آنتن

هر سیستم ریموتی طراحی خاصی دارد و نمی‌توان گفت که دقیقا مشکل از آنتن، سیم کشی و یا ماژول  و غیره باشد. باید دانست که ریموت شما چگونه طراحی شده که افراد متخصص این زمینه می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که مشکل اصلی چیست؟

احتمالات زیادی می‌توان در زمینه کار نکردن ریموت  اتومبیلتان داد مثلا سیم کشی آن خراب شده و اتصالات به خوبی برقرار نمی‌شود و دچار اختلال شده‌اند؛ و یا این که وضعیت ماژول ریموت به کلی شکسته و کارایی سابق را ندارد.

         

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن خانجهانی در تاریخ 1399/07/02 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

باسلام
ریموت کیلس اسکوتا بنده شکسته وعمل نميکنم ميشه ریموت تعریف کرد راهنماييم کنید ممنون ميشم
پاسخ : سلام بله میشه تعریف کرد اطلاعات دقیق اعلام بفرمایید لطفا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رامین گلوی هستم علاقمند به دنیای خودرو و ریموت خودروهای لوکس من توانایی ساخت سوییچ بنز و کددهی ریموت پورشه را دارم و دارای مدرک کارشناسی آمار از دانشگاه ملی هستم از اینکه به وبلاگم سر می زنید خوشحالم امیدوارم مطالبم براتون جالب و بدرد بخور باشه ...راستی منو با نظراتتون خوشحال کنین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 2,341
  • بازدید کلی : 20,080